Tyto parfémy od Versace se povedly


Skoro každý má značku parfémů, ke které více inklinuje, než k těm ostatním. Pro mě je takovou značkou Versace
Od značky Versace se mi líbí hlavně tyto tři parfémy:

Versace Yellow Diamond

Moje naprostá jednička v parfémech od VersaceUniverzální líbivá květinová vůně. Nejvíce z ní cítím mimózu, ostatní květiny bohužel nerozeznávám. Ačkoliv jsem odpůrce čistě květinových vůní, tak tato vůně se mi opravdu líbí. Je jemná, květiny jsou dobře slazeny, navíc v ní ještě cítím ovocný podtón. Ačkoliv se flakónek nikomu moc nelíbí, mně přijde super, přímo září optimismem a taková je i samotná vůně. Volila bych jich do šedivých dní, které rozzáří.


Versace Versense

Naprosto ideální vůně pro horké letní dny. Tahle vůně je jedním slovem nádherná. Nepřijde mi jako ohraná řídká zelená vodička. Cítím z ní citrusy, cedrové dřevo a vodní květiny. Všechny složky jsou v symbióze, žádná příliš „nevyčuhuje“. Mně tato vůně přijde velmi nevšední, jemná a přitom krásná. Ačkoliv je velmi svěží, klidně bych ji nosila i v zimě.


Versace Pour Homme

A na konec něco pro pány. Pokud chcete dát příteli kvalitní parfém, tak tohle je můj tip. Versace Pour Homme by se bez problémů dal zařadit mezi unisexové vůně. Začíná koktejlem citrusů, ucítíte hořký pomeranč a citrón, které vhodně doplňuje bergamot a neroli. Pak už hlavní roli hraje růže s cedrem, dvě nejvýraznější složky celé vůně. Zároveň tam cítím něco chemického, voní to podobně jako plastelína. Tento chemický nádech většinou „vyčichám“ u vůní, kde je výrazná růže. Na závěr je vůně pudrová, je stále cítit růže a cedr. Kdyby takhle voněl můj chlap, opravdu bych se nezlobila. Pokud bych ji měla přirovnat k nějaké vůni, tak by to byl Bruce Willis od LR, jsou prakticky totožné, akorát Bruce Willis je kořeněnější a dřevitější.

Zdroje obrázků: www.fragrantica.com

Komentáře

Populární příspěvky z tohoto blogu

GLISS KUR tepelná ochrana pro namáhané vlasy - recenze

Yankee Candle recenze (mých TOP 10 voňavých vosků)

Got 2 Be recenze mých oblíbených produktů