Essence Color&Go odstín 112 Time for Romance

Ahoj,
Dnes si představíme jeden z laků z mé oblíbené řady Color&Go od Essence. Jedná se o odstín 112 Time for Romance.
  • Tahle řada od Essence mě zaujala, protože zbožňuji laky se třpytkami. Třpytivé částečky jsou v tomto laku poměrně velké, přesto dle mého názoru vypadají skvěle a vaše nehty nebudou působit infantilně. 
  • Odstín 112 Time for Romance má pěknou vínovou barvu a ačkoliv obsahuje třpytky, působí decentně.
  • Pro krásný vzhled nehtů postačí jedna vrstva laku, pokud chcete dosáhnout intenzivnější barvy/většího třpytivého efektu, naneste vrstev víc. Ale zas to nepřehánějte, lak má potom tendenci se odlupovat.
  • Co se týče výdrže laku na nehtech, není nikterak ohromující. Cca po třech dnech je lak oprýskaný a začíná se odlupovat úplně. 
  • Proto doporučuji použít topcoat. Já jsem použila Essence Gel-look, o kterém hodlám napsat samostatný článek. 
  • Po čase má lak tendenci zasychatMůj tip: Pokud se tak stane, zkuste do laku nalít malinké množství odlakovače, to by mělo problém vyřešit.
  • Cena je příznivá a odpovídá kvalitě laku. V drogériích (Rossmann, DM) seženete laky z řady Essence Color&Go za 39,90 Kč, což vás bude svádět minimálně k vyzkoušení.

Essence Color&Go odstín 112 Time for Romance







































Topcoat Gel-look Essence























Jak se vám líbí tento odstín? Nebo jste si vybrali jiný lak z řady Color&Go?







Komentáře

  1. Z řady Color&Go mám taky jeden a jsem s ním moc spokojená,i když je pravda,že moc dlouho nevydrží...Tenhle odstín je fajn,ale neměla bych ho moc k čemu nosit,takže bych si vybrala spíš světlejší..:))

    OdpovědětVymazat

Okomentovat

Děkuji za vaše komentáře, dělají mi velkou radost!

Populární příspěvky z tohoto blogu

GLISS KUR tepelná ochrana pro namáhané vlasy - recenze

Yankee Candle recenze (mých TOP 10 voňavých vosků)

Got 2 Be recenze mých oblíbených produktů