Lak na nehty Rimmel 60 seconds odstín 400 Starlet

Ahoj :-)
Dnes je na pořadu dne recenze laku Rimmel 60 seconds odstín 400 Starlet. Lak mám už poměrně dlouho, tak přišel čas ho zrecenzovat, než mi úplně dojde.

Rimmel 60 seconds 400 Starlet

www.topcashback.co.uk

  • Barva se mi moc líbí, na sluníčku je to tmavší růžová a ve tmě je lak spíš do vínova
  • Lak má perleťový lesk a na sluníčku se krásně třpytí
  • Zaschnutí do 60 sekund není klamavá reklama a velmi mile mě tímto lak překvapil. Nemám ráda laky, které schnou dlouho
  • Na nehtech vydrží cca 5 dní, řadím ho mezi ty lepší, co se výdrže týče
  • Jako jeho největší slabinu bych viděla to, že vám rychle zaschne (v lahvičce)
  • Dále mi vadí, že nemá příliš kvalitní štěteček, rychle se začne třepit a nalakovat si pak pěkně nehty bez přetažení je docela obtížné
  • K sehnání je od 49 Kč, což je cena přímo úměrná kvalitě


Omlouvám se za nekvalitní fotky, ale snad si o laku uděláte aspoň nějakou představu.




Jinak přemýšlím o tom, že bych nějaký (samozřejmě nový) lak dala do Giveaway. Byl by zájem? Mějte se krásně.


Komentáře

Populární příspěvky z tohoto blogu

GLISS KUR tepelná ochrana pro namáhané vlasy - recenze

Yankee Candle recenze (mých TOP 10 voňavých vosků)

Got 2 Be recenze mých oblíbených produktů