NYC Color Minute Wall Street 234

Zdravím :-)
Dnes si zase dáme jednu recenzi na lak, který vypadal slibně, ale nakonec jsem z něj docela zklamaná. Ale třeba je to jen můj špatný dojem, některé z vás si ho v diskuzích chválily. Bude se jednat o lak od NYC - Color Minute v odstínu 234, Wall Street.

NYC Color Minute 


  • Výrobce slibuje schnutí do 60 sekund
  • Plochý štěteček má usnadnit nanášení laku
  • UV filtr a intenzivní pigmenty mají zabránit blednutí barev
  • K dostání je za bezvadných 29, 90 Kč

Paletka barev NYC Color Minute


Zdroj
  • Paletka vypadá lákavě, co říkáte? Kromě pastelově růžové Wall Street mě ještě zaujala metalická fialová reprezentovaná Prince Street a akvamarínový odstín East Village. Ani na jeden jsem však v drogérii zatím nenarazila.

Moje recenze: NYC Color Minute Wall Street 234




  • Zpočátku jsem byla opravdu nadšená. Pastelově růžový lak jsem sháněla dlouho a v Rossmannovi ho měli za super cenu od NYC, tak proč ho nevyzkoušet?
  • Už samotné otvírání laku byl horor, lak byl značně zaschlý a musel mi s ním pomáhat můj přítel, já, slabá žena, jsem na to nestačila :-) Ale tohle není vina NYC, ale spíše Rossmanna.
  • Trochu bych výrobci oponovala v bodě, kdy tvrdí, že se lak snadno nanáší. Už jsem viděla i mnohem lepší štětečky, nanášení není zas taková pohoda, jak se dle popisu výrobce zdá. Na druhou stranu, jsou i horší.
  • Lak kryje pěkně už v jedné vrstvě a má pěknou pastelovou barvu.
  • Co mě nemile překvapilo, jsou jaké si bublinky, které se po nanesení vytvoří. Tohle mi dělá i jeden lak od Sally Hansen a musím říct, že to vypadá opravdu nevzhledně. Na fotkách to asi moc dobře neuvidíte, ale v reálu byste si toho nejspíš všimli. 
  • Loupat se mi začal tak za 2-3 dny, co se týče výdrže, opravdu neskáču radostí.
  • Znova bych si ho nekoupila, i když se mi moc líbí odstíny.

Ještě perlička, v kombinaci s Party Princess od Essence:



A co vy, jak jste s těmito laky spokojené?




Komentáře

Populární příspěvky z tohoto blogu

GLISS KUR tepelná ochrana pro namáhané vlasy - recenze

Yankee Candle recenze (mých TOP 10 voňavých vosků)

Got 2 Be recenze mých oblíbených produktů