Prohledat tento blog

úterý 9. dubna 2013

Velká recenze clip in vlasů

Ahoj,
Nevím, zda některá nosíte prodloužené vlasy, ale pokud ano, možná by bylo na čase zbystřit., pokud zase nechcete vyhodit peníze za šunty :-) V recenzi si představíme celkem pět prodejců. Jejich přezdívky jste možná viděli na aukru, nebo jsou to v této oblasti velmi známé stránky.
Recenzovat budeme:


  • Garden3
  • MarilynK
  • Ashleees
  • www.topvlasy.eu
  • Studiocity
Momentálně mi přišly vlasy od Locahair.cz, ale na recenzi si budete muset počkat aspoň měsíc, ať vidím, jak se vlasy chovají, jak drží sponky atd. Zatím můžu jen říct, že jsou to vzhledově nejhezčí clip in, co jsem kdy měla. Jsou husté, konečky nevypadají jako ocásky, mají krásnou platinovou barvu (žádná oranžová, ani peroxidově chemicky bílá). Uvidíme, kolik toho vydrží. Na fotce délka 45cm a hustota 140g.
No posuďte sami: 






Recenze clip in Garden3

Prodejce momentálně už vlásky neprodává, nicméně je to možná jen přechodný stav, proto se podělím o své zkušenosti. Od prodejce jsem kupovala své první vlasy. Pro první nákup na "ozkoušení" nejsou vůbec špatné. Husté byly tak akorát, ani jsem je nemusela zastřihávat.

Životnost vlasů: po 6 měsících šla dolů kvalita, po 9 měsících na vyhození
Výhody: 
  • cena
  • dobrá hustota
  • poctivá délka
  • dobrá komunikace s prodejcem
  • naprosto padnoucí přirozený odstín
  • vzhledem k ceně dlouho vydržely
Nevýhody: 
  • po 6 měsících se začaly dost cuchat, ale šly ještě nosit, 9. měsíc letěly do koše
  • A jako velkou nevýhodu vidím kovové sponky, které sice zajistí, že Vám opravdu nesjede ani pramen, ale dost mě z nich bolela hlava.





Recenze clip in MarilynK

Z vlásků jsem byla zpočátku opravdu nadšená. Odstín  číslo 60 nebyl vůbec do žluta, jak je u prodejců zvykem, byly hebké, lesklé, krásné. Hustota byla tak akorát, nebylo potřeba vlasy zastřihávat pro přirozený efekt. Zpočátku vypadaly opravdu luxusně. Moje nadšení začalo opadávat již po jednom měsíci. Kvalita vlasů šla hrozně rychle dolů. Vlásky se necuchaly u hlavy, jak u clip in bývá zvykem, to hodnotím jako velké plus, ale konečky vypadaly bohužel jako hůř, sami vidíte na fotce.Ačkoliv jsem maskami a olejíčky pečovala o konce vlasů, nebylo to nic platné. Dospělo to tak daleko, že jsem vlasy musela neustále zkracovat, ani to však nepomáhalo a tak bylo po 3,5 měsících vlásky nutné vyměnit. Zkoušela jsem vlásky uzdravit maskami, olejíčky, dokonce i brazilským keratinem, nic nefungovalo.

Životnost vlasů: 3,5 měsíce maximum
Výhody: 
  • lesk vlasů 
  • necuchaly se 
  • celkem kvalitní sponky
  • přirozený blond odstín
  • dobrá hustota (vlásky vůbec nevypadávaly)
  • A výhodou je také příznivá cena
  • Doporučuji na jednorázové akce typu maturitní ples, zde vlásky splní účel
Nevýhody: 
  • Strašně rychle se začaly ničit konce (viz foto, sami jistě uznáte, že při péči, kterou jsem jim dala a faktu, že byly jednou žehlené samozřejmě s ochranou proti teplu, vypadají konce šíleně)
  • vlásky vám vydrží maximálně 3,5 měsíce.

Stav konečků po 1 měsíci, vlasy se pak daly nosit maximálně v drdolu, nebo culíku






Recenze clip in Ashleees

Prodejce Ashleees v současné době na aukru neprodává, má už totiž vlastní e-shop. Co se týče těchto vlasů, tak budu pět jenom chválu. Já sama jsem je sice nenosila, ale koupila si je sestra a byla s nimi 100% spokojená. Clip in vypadaly opravdu přirozeně, dostávala na ně mnoho komplimentů a nebylo poznat, že má prodloužené vlasy. Jedinou vadou těchto vlasů bylo, že postupně ztrácely na hustotě.

Životnost vlasů: 2 roky při dobré péči (vlasy přežily i barvení)
Výhody: 
  • Přirozený vzhled vlasů
  • zpočátku byly krásně husté, necuchaly se
  • životnost vlasů (většina clip in vydrží maximálně rok)
  • tepelné úpravy ani barvení je nepoškodily.
Nevýhody:
  • O něco vyšší cena clip in
  • vlásky postupně ztrácely na kvalitě.
Clip in v původní barvě


Clip in po obarvení na červeno





Recenze clip in topvlasy.eu

Asi nejkvalitnější vlasy, co jsem zatím měla. Paní je moc milá, ochotná, poradí s délkou a odstínem, rozumí tomu a je to znát. koupí neprohloupíte, sice se plácnete přes kapsu, ale vlasy jsou opravdu kvalitní. 
Životnost: 1,5 roku
Výhody:

  • Sponky jsou šetrné 
  • Vlasy se vůbec necuchají
  • Vlasy mají i v délce 55 cm objem
  • Vlasy jsou k nerozpoznání od těch mých
  • Jsou hebké na dotek
  • Jsou kvalitní(východoevropy)
  • Nejsou v nich žádné tmavé vlasy(jak se mi stalo u indických vlasů)
  • Dají se barvit, nádech chytnou do zlatova po heřmánku a po silver šamponu do bílostříbrna
Nevýhody:
  • Sponek je hodně(nebudete vědět kam už je dát aby nebyly vidět)a drží hůř než ty kovové
  • Velká váha vlasů = zátěž pro vlasy
  • Větší viditelnost clipů 
  • Vyšší cena
Vlasy v culíku 1. den

Lehce navlněné
Navlněné kulmou





Recenze clip in od Studiocity

Prodejce Studiocity nemá na diskuzích ohledně clip in nejlepší pověst. Podle mě trochu neprávem, i když jsem viděla dost odstrašující fotky. Většinou byly stížnosti na gramáž, s tou já jsem tedy problém neměla, dostala jsem, co jsem si zaplatila. 
Životnost: 3,5 měsíce (pak se zacuchaly tak šíleně, že ani olejíčky, masky nepomohly)

Výhody:
  • Přirozený blond odstín
  • Počáteční lesk vlasů
  • Vlasy vzhledem k ceně relativně dlouho zůstaly pěkné
  • Prodejce rozhodně nešidí na délce, byl tam i nějaký centimetr navíc
  • Příznivá cena
Nevýhody:
  • Můžete je žehlit a natáčet (natočené vydrží i týden), ale velmi tím zkracujete jejich životnost i přes použití ochrany proti teplu
  • Strašné zacuchání po 3,5 měsících
  • Nekvalitní sponky (2 jsem musela měnit za své)


Zacuchání po 3,5 měsících


Máte clip in od těchto prodejců? Jak jste spokojené?


20 komentářů:

  1. Ahoj holky, mám slabé vlasy, takže jsem se rozhodla asi před dvouma rokama pro vlasy na clipy. J e to rychlé a jsem moc spokojená. Kupovala jsem si je v Kobylisich www.cliphair.cz můžu jen doporučit. mají i specialni pripravky, takze mam vlasy krasny i po dvou letech pri kazdodennim noseni, coz jsem ani necekala ze vydrzej tak dlouho. už sem je jednou barvila a trikrat melirovala i sestrihavala. Skoro kazdy den si je natacim a porad jako novy,pri pouzivani olejicku specialnim:) doporucuji jedine tyhle. Pred tim jsem mela asi dvoje a pokazdy do dvou mesicu po castym kulmovani se znicily:(

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Nevím, přijde mi, že si tu někdo dělá reklamu. Koukala jsem na jejich FB stránky a jedinou fotku těch vlasů od nich tam nemají, samé celebrity a stažené fotky, už to nepůsobí důvěryhodně. Ostatní se nestydí ukázat vlasy na fotkách a videu, tato stránka ano. Navíc ani nemají reálně vyfocené odstíny, jen nějaká připodobnění. Opět bod dolů. A cena? Z Polska mám vlasy o 1000 Kč levnějěí a kvalita TOP.

      Vymazat
  2. clip in vlasy som si kúpila aj ja, určite odporúčam, hlavne vtedy, keď si nechcene zničíte vlasy (dočasné riešenie)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Hodně holek to takto řeší :) Myslím, že je to fajn metoda, když se ostříháte, zničíte si vlasy a necháváte vlastní vlásky dorůst. Hlavně vlasy nemáte na hlavě pořád, takže si stihnou odpočinout :)

      Vymazat
    2. tiež si myslím :) určite, tie ktoré nie sú zvyknuté na kratšie vlasy, kvôli zostrihnutiu by mali siahnúť po clip in vlasy

      Vymazat
  3. Moc pěkná recenze. nejvíc mě zaujaly ty, které měla tvoje sestra. Ty vážně vypadají jak živé. Ty co jsi měla ty už jdou rozeznat, hlavně ty druhé od konce v culíku, tak je to hodně vidět. Ale barvou sedí dobře.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Je to vidět, tehdy jsem měla kratší vlasy a nesestřihané, navíc když jsou vlásky úplně nové, tak jsou ještě hodně obalené chemií, takže se může stát, že je to poznat, do týdne se to srovná :) Troufám si říct, že jelikož teď to nepozná ani mé nejbližší okolí, že jsem to časem opravdu vychytala :)

      Vymazat
  4. Škoda těch zkřapatělých konečků. Podobně jako dámy v diskuzi jsem po podobném problému, jaký jsi měla ty pořídila clip in tady: http://klip-in-vlasy.eu/

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Konečky jsou v pohodě, zatím nejlepší konečky měly vlasy z locahair.cz :) O stránce už jsem slyšela, možná vyzkouším :)

      Vymazat
  5. Já jsem si vlasy pořídila z hotstyle.cz na základě hodnocení z heureky a zatím musím říct, že jsem s kvalitou spokojená.

    OdpovědětVymazat
  6. Akorát je teď mám taky, protože mám melír a jinde jsem vlasy nesehnala. Za mě jsou v poměru cena x kvalita předražené. Měly by za ty peníze přidat na gramáži. Jinak jsou hebké, lesklé, ale mám je krátce, uvidí se tak po 3 měsících.

    OdpovědětVymazat
  7. Pořád jsem tak nějak s těmi clip in nerozhodnutá :D Jako není to na trvalo takže když by ji to neslušelo nic zas tak zasadniho se neděje to je pravda. No a když už jsme u toho jak clipy teda vybrat?

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To záleží na hodně faktorech - hustota tvých vlasů, barva, recenze na spolehlivé dodavatele u mě najdeš, pokud chceš poradit individuálně, klidně mi napiš zprávu na Evca.Eva@seznam.cz :)

      Vymazat
  8. Vlasy mam spiš řidši ale není to nijak katastrofické jenom bych je chtěla na vylepšení učesu do tanečnich a připadně na plesovku. Mysliš že je možne poslat třeba fotku že bys mi doporučila barvu?

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Určitě, napiš na výše zmíněný e-mail :) Na vylepšení účesu ti bude stačit i 70 g :-)

      Vymazat
  9. ahojky,
    moc me zaujaly Tve recenze :) mam dlouhe tmave vlasy cca do pulky zad, ale nenosim je moc rozpustene, protoze je mam dost jemne a nechce se mi uplne travit hodiny s natackama na hlave a honit objem takto :D tak jsem premyslela o nasiti par vlasu jen kvuli objemu, nicmene setra mi rikala, at se na to vykaslu, kdyz mam sve vlasy ok a chci jen vylozene kdyz pujde na vecirek mit vetsi objem vlasu a at zkusim prave Clip inn... mohla bych tedy take poprosit o radu jake vybrat?

    OdpovědětVymazat
  10. Ahoj, chtěla bych se zeptat jestli náhodou nemáš zkušenost i s vlasy ze stránek www.clipinhair.cz ? Zaujaly mě jejich stránky, protože prodávají opravdu pravé vlasy a hlavně jsou z Brna, kde si můžu nechat vlasy i přidělat, protože bych volila metodu prodloužení micro ring :)takže bych ráda znala pro a proti, co se týče aplikace.

    OdpovědětVymazat
  11. Ahoj , potřebovala bych taky sehnat nějaké vlásky ale potřebuju doporučení. Měla jsem jedny a ty byly nic moc takže klidně do nových investuju víc. Problém je že nemůžu sehnat odstín. Nemáte někdo nějakou schopnou stránku kde seženu víc odstínů a ne jenom ty základní ? díky moc

    OdpovědětVymazat
  12. těch stránek máš moc, slečna tady třeba psala clipinhair.cz tak zkus mrknout tam, je tam toho moc moc

    OdpovědětVymazat
  13. jůůů díky moc, tam to vypadá fajn i s cenama

    OdpovědětVymazat

Děkuji za vaše komentáře, dělají mi velkou radost!