Prohledat tento blog

čtvrtek 23. května 2013

Opálená jako od moře - Samoopalovací krémový gel Sundance, Self Tan Lotion Dermacol a samoopalovací pěna St. Moriz

Ahoj :-)
Jelikož se nám už blíží léto, i když počasí na to nevypadá, mám pro vás tip na opálení jako od moře. Myslím, že budete mile překvapené, co trojkombinace samoopalovacích krémů dokáže už po dvou natřeních :-)
Taky se vám chci omluvit za tu prodlevu ve psaní, ale ve škole a v práci toho bylo tolik, že jsem blog na 14 dní musela poslat k ledu. Ještě není vyhráno, tak mi držte při zkouškách palce. Mám pro vás připravené zajímavé recenze a články, máte se na co těšit :-)

Ale zpět k recenzím :-) Přikládám foto opálení, kterého se mi podařilo dosáhnout použitím tří samoopalovacích krémů, které míchám v poměru 1:1:1. 




Touto kombinací jsem se natřela dvakrát a zde vidíte výsledek. Pokud byste se natíraly třeba týden v kuse, tak samozřejmě dosáhnete ještě intenzivnější barvy, ale mně jako blondýnce tahle barva na jaro zatím stačí.

A jaká je tedy trojkombinace samoopalovacích přípravků, kterou používám?
  • Samoopalovací pěna St. Moriz (recenze zde)
  • Dermacol Self Tan Lotion
  • Sundance krémový samoopalovací gel
O St. Moriz jsem již psala, takže se vrhneme na recenze dvou zbývajících :-) Samoopalováky jsem samozřejmě testovala i samostatně, ale nejlepšího výsledku dosahuji, když je míchám v poměru 1:1:1.

Dermacol Self Tan Lotion


zdroj

  • Dle výrobce má pokožce propůjčit přirozené opálení. S tím souhlasím, pokožka není ani trochu oranžová, ale pěkně lehce hnědá.
  • Doporučuji ho používat pro předopálení, nebo pokud chcete, aby vaše pokožka získala jen lehký hnědý nádech.
  • Voní po pomerančích a čokoládě, a to celkem intenzivně. Ne každému tahle vůně sedne, ale já ji řadím mezi ty lepší, docela mi voní.
  • Pokožka získá barvu do 6 hodin po aplikaci, navíc pro dosažení barvy je třeba se mazat pravidelně, barva se dost vymývá
  • Bacha na něj, barví ruce do nehezké oranžové, takže radši natírat v rukavicích :-)
  • Jako největší plus vnímám to, že nedělá fleky
  • Cena: 129 Kč/200ml

Sundance samoopalovací krémový gel



zdroj

  • Já osobně jej používám pro zvýraznění barvy, dodává krásný bronzový nádech, který se mi líbí.
  • Nedoporučuji používat jenom tenhle samoopalovák, mohli byste být do oranžova. Kombinujte ho se samoopalovacími krémy, které barví pokožku do hněda, pak krásně zvýrazní barvu a dodá bronzový podtón.
  • Je určený na opalování obličeje, ale já ho používám na tělo.
  • Na obalu je uvedeno, že dodává třpytivé opálení. Nemusíte se bát, žádné třpytky neobsahuje ani omylem.
  • Údajně obsahuje výtažek z rozmarýnu a brání tak proti předčasnému stárnutí kůže a poskytuje ochranu před volnými radikály. A teď ještě tu O Popelce prosím. Nějak se mi tomu nechce věřit.
  • Dále má také obsahovat vitamíny A,E a aloe vera. Nepřijde mi, že by nějak extrémně hydratoval, takže se mi moc složení nechce věřit.
  • Určitě poslechněte radu výrobce a po aplikaci se neoblékejte do něčeho, co si nechcete zničit. Barví dost a půjde špatně dolů. Dle výrobce schne 2-3 hodiny, já bych ale radši celý den po natření neoblékla nic světlého.
  • Rozhodně ho aplikujte v rukavicích, pokud nechcete, aby vaše ruce měly barvu pomeranče. 
  • Samoopalovák drží obstojně, nevymývá se rychle.
  • Má tendenci dělat fleky, ale když si před samoopalováním uděláte peeling a budete rychle a důkladně roztírat, tak byste tomu měla předejít.

Tak co dámy, vyzkoušíte tuto trojkombinaci, nebo máte své oblíbené samoopalovací přípravky? Či snad dáváte přednost sněhurkovské pleti? Napište mi to do komentářů :-)




7 komentářů:

  1. Pouzivam Dermacol,je paradni. Zadne fleky,hezky hneda barva a vuni citim i druhy den.
    Pak mam jeste jeden,ale za ty penize nestoji.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Také jsem s Dermacolem moc spokojená, přijde mi, že vyhovuje i velmi světlé kůži, navíc je cenově dostupný. Díky za tvůj komentář :-)

      Vymazat
  2. Už dlouho nad tím od Demacolu přemýšlím, ale furt jsem nenašla odvahu

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Zkus ho, nestojí tolik a když si před tím uděláš peeling, tak rozhodně nebudeš flekatá, navíc nezbarvuje do oranžova, to je snad na fotkách vidět :)

      Vymazat
  3. Máš krásnou postavu :) Letos jsem také odkázána na samoopalováky, počasí nepřeje. Zatím jsem se opalovala jen 2x, ale teď už to není poznat. Jinak o Dermacolu jsem také uvažovala, ale nakonec jsem čapla Niveu :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ahoj, moc díky za kompliment, ty máš zas krásné nehty, jsem koukala na tvůj blog :) Niveu považuji za sázku na jistotu, ale takhle tmavou barvu mi nevykouzlí, bohužel.

      Vymazat
  4. http://janneblack.blogspot.sk/ tiež testovala :) navštivte :)

    OdpovědětVymazat

Děkuji za vaše komentáře, dělají mi velkou radost!