Giveaway lak Rimmel 60 seconds 310 Red Carpet

Ahoj :-)
Dnes článek nestíhám, ale zítra si dáme článek o kurzu pro hostesky a mém názoru na podobné kurzy. Snad vás bude bavit a bude užitečný. Taky chystám velkou nálož kosmetických recenzí a ráda bych i video ohledně obsahu Senzaboxu. A pak budou i praktické články, zatím nechci prozrazovat :-)

Ale teď to hlavní: odměna pro vás za to, že mě čtete :-)

O co se hraje? 





  • 1x Lak 60 seconds 310 Red Carpet
  • Pokud chcete znát vlastnosti laku, recenze jiného odstínu z této řady zde

Pravidla giveaway

  • Být pravidelným čtenářem tohoto blogu, rozhodla jsem se odměnit jen ty, kteří mě opravdu pravidelně čtou a můj blog je zajímá
  • Napsat mi do komentářů pod tento článek, na jaké téma byste si přáli článek, nebo zda byste uvítali videa na youtube s recenzemi kosmetických produktů
  • Napsat svůj e-mail

Vyhlášení giveaway

  • Výherce vybere generátor čísel
  • Datum vyhlášení: 23.6.2013

Komentáře

  1. Videa bych určitě uvítala :) sleduji ráda na youtube videa o kosmetice :),na blozích mám ráda recenze kosmetiky,shopování,outfity :)

    sleduji přes gfc-jananulka.9@gmail.com

    janulka.9@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  2. Sleduji, sleduji :)
    macoval@seznam.cz
    Mám ráda outfitové články, recenzování kosmetiky a nějaké kvalitní fotografie ;)

    OdpovědětVymazat
  3. Sleduji:)
    Videa rozhodně ano moc ráda na takové vide koukám :))
    barabursikova@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  4. Já jsem určitě pro videa, vždycky se těšim, až Péťa z LovelyHair nebo Lucka z GettheLouk něco přidaj a já si u toho můžu odpočinout a ještě se něco dozvědět:) Koukám ale i na začínající blogerky, protože mají samozřejmě také co říct.
    sherylis@email.cz

    OdpovědětVymazat
  5. Mám ráda videa, potom poznám blogerku tak nějak z jinýho pohledu :)
    mrs.luczynka@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  6. GFC: Deni Hartmannová
    email: denisa.hartmanova@email.cz
    Video recenze bych rozhodně uvítala., protože je moc ráda sleduji!

    OdpovědětVymazat
  7. sledujem cez GFC :)
    e-mail: lucinkabalintova@gmail.com
    Video recenzie by som uvítala, osobne mám veľmi rada recenzie kozmetiky.

    OdpovědětVymazat
  8. Mám ráda outfity :))
    christina-a@centrum.cz

    OdpovědětVymazat

Okomentovat

Děkuji za vaše komentáře, dělají mi velkou radost!

Populární příspěvky z tohoto blogu

GLISS KUR tepelná ochrana pro namáhané vlasy - recenze

Yankee Candle recenze (mých TOP 10 voňavých vosků)

Got 2 Be recenze mých oblíbených produktů