Parfémy na podzim TOP 5

Ahoj,
Už delší dobu jsem na blog ani nesáhla, jelikož jsem procházela poměrně náročným školením. Nebojte, hodlám vám to vynahradit. Dle Vašich ohlasů, které mi chodí na mail, jste na mě úplně nezapomněli, za to vám děkuji :-)
Nápadů na články mám stále dost. Jelikož nám pomalu ale jistě nadchází podzim, rozhodla jsem se napsat článek o mých 5 nejoblíbenějších parfémech, které nosím na podzim. Snad to pro vás bude inspirace :-)

1. Thierry Mugler Alien 


zdroj: www.fragrantica.com

  • Moje srdcovka :-) Nosím jej přes podzimní a zimní měsíce, jelikož se jedná o velmi výraznou vůni, která by v letních měsících mohla například v MHD, nebo v práci okolí až obtěžovat.
  • Základ celého parfému je jasmín. Pokud jasmín v parfémech nemusíte, není to nic pro vás, jelikož tahle vůně je ztělesněním čisté jasmínové esence.
  • Další výraznou složkou je syntetický kašmeran. Ten dodává parfému zvláštní "gumový" tón, který se opravdu jen těžko popisuje, musíte vyzkoušet. Buď na vás bude působit rušivě, nebo se do něj zamilujete jako já.
  • Výdrží a intenzitou jej řadím mezi nejlepší parfémy. Stačí se jím navonět ráno a ještě večer krásně parfémem voníte.
  • Flakón je pro mě uměleckým dílem, parfém se rozhodně nestydím vytáhnout z kabelky, není to žádný kýč.
  • Cena není tak vysoká, pokud uvážíte, že vám opravdu dlouho vydrží. Zaplatíte za něj okolo 1000 Kč (30ml).
  • Na podzim jednoznačně doporučuji EDP verzi, jelikož EDT je slabší a spíše se hodí na jaro.

2. Miss Dior Le Parfum


zdroj: www.fragrantica.com


  • Tento parfém se zalíbí především těm, kteří jsou, co se týče vůní, spíše konzervativnější.
  • Rozhodně se hodí na pracovní příležitosti, do školy, na pohovor, na obchodní schůzku, nebo jako dárek pro maminku.
  • Na podzim je to vůně naprosto ideální, je hřejivá, sladká, harmonická.
  • Ve vůni je cítit především růže, hřejivá vanilka, pačuli, které tomu dodává na zajímavosti a já osobně cítím i karamelizované ovoce. 
  • Nemusíte se obávat přeslazené vůně pro náctileté, tohle je čirá elegance pro mladé dámy.
  • Flakón je rovněž uhlazený, nadčasový.
  • Výdrží patří k "super držákům", takže se do této vůně opravdu vyplatí zainvestovat.
  • Cena za 75ml se pohybuje okolo 2000 Kč, ale jak už jsem říkala, investice do kvalitního parfému se vyplatí.

3.Armani Code



zdroj: www.fragrantica.com



  • Code je parfém, který snad byl pro chladné měsíce stvořen.
  • Spojuje v sobě vůni čerstvé pomerančové kúry a hořké čokolády. Složkou, kterou v parfému také spolehlivě ucítíte, je med. Postupně se vůně změní spíš na vanilkovou a čokoláda s pomerančovou náplní zmizí doztracena. Já vanilkové vůně nemusím, ale většina lidí, jak jsem si všimla, po nich velmi často sahá.
  • Výdrž se tolik nepovedla, ale i přesto je to skvělá vůně.
  • Flakón je poměrně profláklý, díky masivní marketingové kampani. Mně osobně se docela líbí, ale nepatří k těm, které bych si schovala i prázdné.
  • Cena 50 ml se pohybuje kolem 1000 Kč, to na Armaniho není tak hrozné, že?

4. Grés Cabaret


zdroj: www.fragrantica.com

  • Cabaret od Grés, to možná slyšíte prvně. 
  • Pokud se nepohybujete vyloženě v kruzích "parfémových maniaků" jako já, tak vám značka Grés asi nic neříká. Je velká škoda, že je tato značka v ČR opomíjená, jelikož vůně opravdu dělat umí.
  • Cabaret přímo evokuje podzimní náladu. Nejvíce z ní cítím růži, dřevěné piliny a pačuli. Někdo, stejně jako já, v ní cítí rtěnku. 
  • Vůně mi evokuje procházku v parku, kde už stromům pomalu žloutnou listy, vůni dřeva a odkvétajících růží.
  • Flakón bych zařadila spíše k těm laciným, nelíbí se mi, ale nejdůležitější je pro mě obsah vůně, takže to "překousnu".
  • Výdrž je dobrá a co teprve cena! Tuto vůni řadím mezi opravdu levné parfémy.
    100 ml seženete už za 640 Kč.

5. Britney Spears - In Curious Control




zdroj: www.fragrantica.com



  • K "celebritím" vůním nemám vyloženě odpor, ale většinou se obávám toho, že je to narychlo udělaný nepromyšlený šmejd, který daná hvězda rychle nacpe na trh, dokud se ještě pohybuje na poli slávy.
  • Ale In Curious Control se rozhodně řadí k tomu nejlepšímu, co kdy celebrity (respektive parfuméři, kterým to zadaly) vytvořily. 
  • Na podzim ji vřele doporučuji, jelikož vám v chladných deštivých dnech dá pocit tepla
  • Začátek parfému je lehce ovocný, ale není to šťavnaté ovoce, ale spíš ovoce v cukrkandlu. Poté se rozvoní do karamelova, trochu z ní také cítím pražené mandle z pouti
  • Zpočátku jsem ji já sama nemusela, ale v současné době má své čestné místo na mé poličce.
  • Je to vůně hodně těžká a nasládlá, nesedne určitě každému.
  • Ale snad na žádný jiný parfém jsem nedostala tolik komplimentů od mužů, parfémové maniačky by ji určitě pracovně nazvaly "mužolapka" :-))
  • Flakón se mi nelíbí, navíc je i nepraktický. Jelikož je černý, nevidíte, kolik v parfému zbývá náplně, takže když ho například chcete prodat, jelikož se vám přestal líbit, jen těžko někomu sdělíte, kolik zbývá ml. 
  • Cena je opravdu nízká, 100 ml pořídíte kolem 500 Kč.

A jaké jsou vaše oblíbené podzimní vůně?

Komentáře

  1. Moje oblíbená podzimní je určitě Guess by Marciano, v poslední době jsem si oblíbila i Diesel ++, ale ten má tolik lidí, že bych chtěla něco originálnějšího :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. V Diesel vůních jsem se nenašla, nelíbí se mi ani jedna. Ale Guess by Marciano je perfektní volba na podzim, mně voní jako kandované ovoce, sladce, ale ne otravně.

      Vymazat
  2. Miss Dior mám a sem nadmíru spokojenáá a hodí se nejen na podzim :-)

    OdpovědětVymazat
  3. Souhlasím, je elegantní a nadčasová.

    OdpovědětVymazat

Okomentovat

Děkuji za vaše komentáře, dělají mi velkou radost!

Populární příspěvky z tohoto blogu

GLISS KUR tepelná ochrana pro namáhané vlasy - recenze

Yankee Candle recenze (mých TOP 10 voňavých vosků)

Got 2 Be recenze mých oblíbených produktů