Essence limitka New Girl in Town

Ahoj,
Dnes si dáme první článek ze série kosmetických novinek. Tentokrát se podíváme, co si pro nás nachystala Essence, má oblíbená značka kosmetiky.
Budu ráda, když zanecháte komentář o tom, jak se vám novinky líbí.

Essence New Girl in Town


zdroj:www.essence.eu



Tahle kolekce se mi zdá dost povedená! Námět je jasný, do města přijela nová "kost" a všichni se ptají, co je zač. Je okouzlující a k tomu si dle Essence pomohla jejich kosmetickými vychytávkami. A co, že nám to Essence v nové limitce, která k nám dorazí na podzim přichystala?


Oční stíny Metal Glam



www.essence.eu

  • Jelikož přichází podzim a pomalu se blíží sezóna plesů, maturáků a podzimní tanečních, Essence určitě nešlápla vedle se třpytivými stíny na oči. 
  • Stíny mají mít jemnou texturu, mají být dobře pigmentované a budou ve 4 odstínech - kávově hnědé, bílé, antracitové a hnědorezavé.
  •  Já osobně jdu do těch antracitových a budu doufat, že třpytky nebudou jen na vrchu, jak to u levnějších stínů bývá.

Krystalové oční linky Essence



zdroj:www.essence.eu

  • Podobnou "blbůstku" jsem vlastnila v 15 letech, tehdy mi přišlo samozřejmě hrozně "cool" naplácat si každý den na oči co nejvíce třpytek.
  • Nicméně moje vášeň pro vše třpytivé mě od té doby neopustila, pokud mě čtete pravidelně, tak to už asi víte :-)
  • Tento produkt vidím jako super vychytávku na party, nebo na ples a osobně si možná koupím obě dvě oční linky a porovnám.
  • Světlé linky by mohly oči prozářit a černé se třpytkami by mohla být příjemná změna.
  • Aplikátor má být tenký, tak snad nanášení bude snadné.

Řasenka Get BIG! Lashes Triple Black



zdroj:www.essence.eu


  • Řasenky od Essence mám ráda, proto se těším i na tuhle novinku. Řasenek od této značky se nemusíte bát. Možná se vám zdají podezřele levné, ale kvalitou předčí i mnohem dražší řasenky od konkurence.
  • Tato řasenka je určena těm, kteří mají řas málo a potřebují jim dodat patřičný objem. 
  • Kartáček bohužel Essence zatím neukázala, ale má být inovativní a právě on má být klíčem k maximálnímu zahuštění řas.


Dlouhotrvající rtěnka Essence





zdroj:www.essence.eu


  • Opět se třesu nedočkavostí! Essence rtěnku mám sice vyzkoušenou jen jednu viz odkaz, ale je naprosto bombová a na rovinu, zamilovala jsem se do ní :-)
  • Novou rtěnku proto určitě chci vyzkoušet. Na rtech má držet celý den a její krémová textura má rty hydratovat. 
  • Neskromné cíle, jsem zvědavá, nakolik Essence dostojí svým slibům.
  • Odstíny vidíte na fotce, tipuji, že ve skutečnosti budou vypadat úplně jinak, každopádně se můžete těšit na "jedovatě" růžovou, mocha a starorůžovou. 

Tvářenka Silky Touch



zdroj:www.essence.eu


  • Pro mě jednoznačně nejslabší kus z limitované edice.
  • Růžových tvářenek je na trhu dost, tak proč dělat další, naprosto všední, navíc bez zajímavého designu?


Nové laky na nehty Color&Go




zdroj:www.essence.eu


  • Prosím, ať na nehtech drží lépe, než ostatní laky z této řady.
  • Barvy Essence vždy představí úžasné, ale kvalita pokulhává.
  • Byla by škoda, kdyby laky byly stejně nekvalitní, protože barvy jsou super - zlatohnědá s duhovým efektem, jahodová, bílá a černá s jemnými třpytkami.
  • Mají být rychleschnoucí, tak se necháme překvapit :-)

Jak se vám líbí limitovaná edice New in Town? Pořídíte si z ní něco?


Komentáře

  1. Mrknu na tvářenku, Essence má vždy v limitkách parádní, alespon ty, co jsem si vždy koupila byly super. A rtěnky taky nevypadaj špatně. :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já tvářenky od Essence fakt nemusím. Ale rtěnky od Essence jsou super, zkoušela jsem tedy zatím jednu a je úžasná.

      Vymazat

Okomentovat

Děkuji za vaše komentáře, dělají mi velkou radost!

Populární příspěvky z tohoto blogu

GLISS KUR tepelná ochrana pro namáhané vlasy - recenze

Yankee Candle recenze (mých TOP 10 voňavých vosků)

Got 2 Be recenze mých oblíbených produktů