Kosmetické nákupy v Holandsku, aneb přivezte to i sem!

Ahoj,
V pondělí večer jsem se vrátila z Holandska a mezi překládáním jsem narychlo stihla zaběhnout do holandské drogérie. Jednalo se o drogérii Kruidvat, kterou bych přirovnala k Rossmannovi (kterého mimochodem z 50% vlastní v ČR), jen "obohacenou" o levné kabelky, jídlo a s větším sortimentem domácích potřeb.
Ceny jsou o něco vyšší, než u nás, nic méně žádná cenová tragédie se nekoná a když se podívám na naše a jejich platy, tak je jasné, kdo z toho vychází lépe.
Tak jdeme na produkty, které mě zaujaly a tady v ČR chybějí.

Gliss Kur Million Gloss vlasová péče


Gliss Kur Million Gloss

  • Vlasová edice obsahuje šampón, kondicionér a masku pro oslnivý, dle výrobce přímo "milionový" lesk vlasů.
  • To by se mi tu ale náramně hodilo, protože šampón je určen pro zplihlé vlasy bez lesku a bez života. Bohužel se obávám, že výrobek je určený jen pro holandský trh a tady se ho nedočkáme. 
  • Na fotce vidíte i ceny, jak říkám o krapet vyšší, než tady.
  • Těmi obaly si u mě mimochodem šplhli. Ve skutečnosti jsou nádherně třpytivé a hanbu vám v koupelně neudělají.

Got2Be u nás nedostupné produkty




Got2Be vlasový styling



  • Úplně na úvod bych zmínila to, že Got2Be patří k lepším značkám vlasové kosmetiky, které v drogériích naleznete.
  • Veprostřed vidíte tužící pěnu 2 Sexy Collagen. U nás máme také červenou řadu, která má rovněž dodat objem, ale nevím, zda je to jen jinak pojmenované tady a v Holandsku, nebo zda jsou to odlišné produkty.
  • První zleva je lak na vlasy Rockin´it. Ten by měl být lehký a neměl by dělat efekt helmy. No hurá, konečně na to někdo kápl, že nechci mít vlasy, jak z betonu. 
  • A pak je tu ještě tužidlo Twisted Double Curling Power. Ta zas slibuje divoké vlny bez krepatění.
  • Ach jo, taky jste zatoužili, aby alespoň jeden produkt dovezli sem?

Značka Kruidvat, aneb holandská Balea




Kruidvait vlasový styling


  • Naložit na kamiony a povinně dovézt do českých Rossmannů.
  • Sami vidíte ty směšné ceny a já bych tu ráda měla "další Baleu".

L´Oréal Elvive Kératine Glad




Elvive Kératine Glad


  • Sada pro uhlazení vlasů bez zatížení mi tu také schází.
  • Navíc keratin má regenerační účinky. Takže sem s nimi.


John Frieda



Vlasová kosmetika John Frieda


  • Na tuto kosmetiku jsem slyšela hodně chvály.
  • Ceny, jak vidíte nejsou nejhorší. 
  • Navíc se mi líbí, že jsou tam k dostání vychytávky jako 3-Day straight, který vám uhladí vlasy po dobu tří dnů.

Pro brunetky - Vital Colors od Schwarzkopf



Barvy na vlasy Vital


  • Těchto barev se tu asi naše brunetky jen tak nedočkají...

Pro blondýnky - Schwarzkopf Blonde



Palette blond barvy na vlasy



  • Některé barvy jsem viděla i v Čechách.
  • Nejsem zastánce barvení se blond barvami z drogérií, "dokonale" mi to zničilo vlasy.
  • Takže v tomto případě nepláču, že tady některé barvy nemáme.

Umělé řasy





  • Koukám, že je to ve všech drogériích stejně špatné.
  • Husté chomáče čehosi, co vypadá v reálu spíš jako smeták, než řasy. Díky nechci.
  • Za nejlepší řasy považuji Ardell, které jsou velmi přirozené. Z Číny mi je však posílají už 3 měsíce, takže recenze asi jen tak nebude.

Péče o nehty






  • S Čechami naprosto srovnatelné, snad jen design pilníčků a umělých nehtů se mi líbí více.

Essence Be Loud



Essence Be Loud!


  • Po této army limitce zde není vidu ani slechu.
  • Přitom je celkem povedená, zvlášť tvářenky a lesky vypadají super.

Balení řasenek




  • Prosím takto pěkně balit i u nás. Stokrát otevřenou a ošmatlanou řasenku nikdo nechce. Tedy aspoň já ne.

Rimmel laky limitovaná edice



Rimmel laky na nehty


  • Je libo lak na nehty třpytící se dle názvu jako drahé kamení?
  • Nebo dáte přednost "zlaté horečce"?
  • A co takhle efekt popraskaných nehtů?
  • Nechte si zdát dámy, to se sem v životě nemá šanci dostat.


Gosh



Gosh oční stíny

  • Pigmentované, třpytivé stíny ve výrazných, ale přesto nositelných barvách. To je jedna z věcí, která mě na značce Gosh upoutala. 
  • Které se vám líbí nejvíce?



Gosh fix na rty




  • A tohle už je fix na rty od Gosh.
  • Stál docela dost, ale má pěknou starorůžovou decentní barvu, pěknou pigmentaci a zřejmě bude i dobře držet.


Eve in Bloom



Eve in Bloom Catrice


  • Tahle limitka je i u nás. Ale vidíte ten rozdíl? Zde vše pěkně doplněno a naaranžováno.
  • U nás? Binec, rozebrané produkty a šance na doplnění mizerná.


Van Der Hoog masky na vlasy


Van Der Hoog

  • Jsou prostě kouzelné od obalu po popis.
  • Věřím, že budou i krásně vonět, třeba Bubblegum bych si na obličej "patlala" s velkou radostí, vůni žvýkaček zbožňuji!

Došlo i na zklamání?


  • Došlo. Co se týče našich košíčků "vše za 19 Kč, 29 Kč atp.", přijde mi, že se tam občas dá něco "vyhrabat".
  • Minule jsem tam našla super lak za 29 Kč, bude recenze.
  • Kosmetických produktů z holandských výprodejů bych se nedotkla ani koštětem. Byly zaprášené, špinavé, rozteklé. No sami vidíte na fotkách. Za to euro to nestojí...



"kvalita" rtěnky za euro

Takže bye bye Kruidvate, příště tě vykoupím! Jak se vám líbí kosmetika dostupná v Holandsku dámy?









Komentáře

Populární příspěvky z tohoto blogu

GLISS KUR tepelná ochrana pro namáhané vlasy - recenze

Yankee Candle recenze (mých TOP 10 voňavých vosků)

Got 2 Be recenze mých oblíbených produktů