Soin Royal - přírodní kosmetika, která mě nadchla

Ahoj,
Dnes tu mám recenzi, která potěší hlavně slečny, které vyhledávají přírodní kosmetiku. Na našem trhu se objevila nová značka Soin Royal. Upřímně, když mi nabídli spolupráci, nebyla jsem až tak nadšená, jako jsem teď, po vyzkoušení krémů. Nevěděla jsem, co očekávat, na internetu se o značce dočtete maximálně na jejich stránkách, nezávislou recenzi jsem našla jen jednu. Ale po vyzkoušení jsem opravdu nadšená a chci se s vámi o své dojmy podělit.

Soin Royal - základní informace o značce


  • Jedná se o přírodní kosmetiku bez parabenů, ropných derivátů a přírodních produktů.
  • Velmi sympatické mi je, že netestují výrobky na zvířatech.
  • Kosmetika je neparfémovaná. 
  • Navíc koupí výrobků podporujete Nadaci Taťány Kuchařové.
  • Ze strany Soin Royal na mě nebyl vytvářen žádný tlak, abych napsala pozitivní recenzi. Poslali mi výrobky k otestování, dali mi dost času na to, abych si výrobky vyzkoušela. Navíc je neposlali na sto dalších blogů jako třeba Bioderma. Opravdu férový přístup.
  • Mě osobně jen mrzí zatím malý výběr, produkty má firma dobré, tak snad ještě rozšíří svůj sortiment, chápu, že začátky jsou vždy těžké.

Soin Royal intenzivní regenerační krém




Soin Royal intenzivní regenerační krém


Obal

  • Klasická tuba, kterou dostanete zabalenou v krabičce. Nemám co vytknout.

Složení

  • Jak už bylo řečeno, všechny krémy jsou bez ropných derivátů, parabenů.
  • Obsahuje molekuly zlata, bio konopný olej, stopové prvky a další přírodní výtažky.

Účinky krému na pleť

  • Tenhle produkt mě nadchnul ze všech nejvíce. 
  • Pokud máte stejně jako já pleť, která vypadá hodně unaveně, tak si přijdete na své.
  • Měla už jsem pár krémů, které slibovaly pokožku vyživit a rozjasnit, ale tomuhle se nic nevyrovná (zatím).
  • Už po prvním nanesení uvidíte, že pleť se vám pěkně rozzáří a vypadá zdravěji.
  • Pravidelným nanášení krému docílíte rozzářené a hydratované pokožky. 

Poměr cena x kvalita

  • Krém stojí 395 Kč a investice se fakt vyplatí. Trumfne spolehlivě všechny krémy z drogérky, Avonu a Oriflame pro zdravější a rozzářenou pleť. S dražšími krémy bohužel nemám zkušenost.

Soin Royal univerzální ošetřující gel




Soin Royal univerzální ošetřující gel


Obal



  • Opět klasická tuba, která mě osobně vyhovuje nejvíce. 

Složení

  • Opět jsou dodrženy zásady přírodní kosmetiky, takže tam žádné parabeny a další nehledejte.
  • Výrobek obsahuje bio konopný olej a molekuly stříbra.
  • Svým složením je dle výrobce vhodný pro pleť se sklonem k akné a dalším kožním potížím.

Účinky krému na pleť

  • Tohle není krém, který vám zahojí akné, to ani výrobce neslibuje.
  • Krém má zklidňovat a chránit pokožku, a to plní.
  • A má ještě jednu podstatnou funkci, o které výrobce nenapsal - skvěle matuje.
  • Už jsem vyzkoušela hodně matujících krémů a pokaždé byly za a) na prd, za b) nešly nanést pod make-up, jinak by se krém drolil.
  • Tenhle krém pod make-up můžete dát s úplným klidem, perfektně zklidní a zmatní pleť.
  • Opravdu mohu doporučit všem, kteří bojují s lesknoucí se pletí, stejně jako já.

Cena x kvalita

  • Na léto to bude můj nepostradatelný pomocník.
  • 349 Kč je totiž podle mě dobrá investice, navíc krému stačí dát trošku, takže i dlouho vydrží.

Soin Royal hydratační mýdlo



Soin Royal hydratační mýdlo

  • Produkt, který se mi určitě hodí. 
  • Příjemně voní, navíc opravdu nijak neštípe jako některá jiná mýdla.
  • Opět se jedná o čistě přírodní produkt s obsahem aloe vera, konopného a palmového oleje.
  • Cena je 90 Kč, což mi přijde v pořádku za kvalitní mýdlo.
  • Chtěla jsem se rozepsat víc, ale já prostě tuhá mýdla moc nemusím, tak mě omluvte :-)

Jak se vám líbí tato přírodní kosmetika? Nebo máte jiného favorita, co se týče přírodní kosmetiky? Napište mi to :-)

Komentáře

  1. nevypadá to vůbec špatně:) akorát mi tady chybí informace o dostupnosti, seženu i v drogerii nebo jen online:?:) Recenze je pěkná, líbí se mi, že jsi přiznala, že tuhá mýdla nemusíš a do ničeho se nenutíš

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji Lucko, zatím krémy seženeš pouze na internetu, stránky http://www.soinroyal.com/e-shop/

      Vymazat

Okomentovat

Děkuji za vaše komentáře, dělají mi velkou radost!

Populární příspěvky z tohoto blogu

GLISS KUR tepelná ochrana pro namáhané vlasy - recenze

Yankee Candle recenze (mých TOP 10 voňavých vosků)

Got 2 Be recenze mých oblíbených produktů