Parfémy ve slevě, které bych si pořídila i já?

Ahoj,
dnes si dáme opět parfémový článek. Jak jistě víte, všude okolo jsou slevy, někdy doopravdy, někdy jen naoko. Proto jsem se rozhodla sepsat článek o zlevněných parfémech, které bych si já osobně pořídila (kdyby mi už takhle na poličce netrčelo několik nespotřebovaných vůní).
Všechny ceny, které jsou v článku uvedeny se týkají stránky parfums.cz, se kterou mám uzavřenou spolupráci a já osobně (a teď to neříkám jen kvůli spolupráci) už odjinud neobjednávám, mají super ceny a hlavně jsou spolehliví, navíc si pro radost vždy přibalím nějakou tu kosmetiku, které na stránkách najdete požehnaně.

Parfémy ve slevě


Guess for Women


www.fragrantica.com


Složení parfému

Hlava: bergamot, zelené jablko, lesní jahoda, tangerinka
Srdce: pivoňka, magnólie, frézie, broskev, jasmín
Základ: pižmo, ambra, cedrové dřevo

  • Guess for Women byla moje první vůně z kategorie těch "lepších".
  • Při prvním přičichnutí v Sephoře jsem se zamilovala, parfém totiž voní jako ovocný koktejl.
  • Nejvíce je cítit mandarinka, lesní jahoda, jablko. 
  • Prošli jste někdy kolem Mangaloo, nebo Ugo Fresh Baru a cítili jste tu nádhernou ovocnou vůni? Tak už máte možná trochu bližší představu, jak voní tenhle parfém.
  • Květiny tam necítím, o dřevech nemluvě.
  • Výdrž má celkem dobrou, pokud uvážíme, za jakou cenu se prodává.
  • Cena nyní na parfums.cz: 445 Kč/75 ml.

See by Chloé

zdroj:www.fragrantica.com



Složení parfému

Hlava: bergamot, jabloňový květ
Srdce: jasmín, ylang-ylang
Základ: vanilka, santalové dřevo, pižmo

  • Za objevení tohoto parfému vděčím kamarádce Verče, která mi ji představila a byla to láska na první pohled.
  • Je to čistě květinová vůně, mně připomíná rozkvetlou louku. Nádherně se rozvoní ylang-ylang a jabloňový květ, jasmín moc necítím. 
  • Vůně je sladší díky vanilce v základu, ale rozhodně to není žádné "lepidlo".
  • A hlavně, je to "držák". Kamarádce voněl vzorek po několika měsících, kdy ho měla v peněžence a mě na kůži i oblečení držela Chloé sakra dlouho.
  • Cena je 1391 Kč/75 ml, za kvalitu si i ve slevě pořád musíte trochu připlatit.

Dolce & Gabbana Light Blue


zdroj: www.fragrantica.com


Složení parfému:

Hlava: jablko, citrón, zvonek
Srdce: bílá růže, bambus, jasmín
Základ: cedr, pižmo, ambra

  • Light Blue patří mezi masově oblíbené vůně.
  • Není se čemu divit, je to univerzální lehká vůně.
  • Je z ní cítit hlavně jablko a citrón.
  • Teď na zimu moc vhodná není, ale v létě vás příjemně osvěží.
  • Tento parfém v akci pořídíte za 1001 Kč/100ml a určitě vám vydrží hodně dlouho.


Bvlgari Omnia Amethyste


zdroj: www.fragrantica.com



Složení parfému:

Hlava: grep
Srdce: kosatec, růže
Základ: heliotrop, dřeva

  • Úžasný, jemný nevtíravý parfém.
  • Omnií je, jak někteří možná víte více, ale tahle mi přirostla k srdci.
  • Vám, kteří se líbí květinové parfémy ji doporučuji.
  • Ucítíte z ní hlavně kosatec, heliotrop a růže, vše na dřevitém základu.
  • 25 ml nyní seženete za 445 Kč.

Jennifer Lopez Live



zdroj: www.fragrantica.com



  • O Live jsem se zmiňovala již v TOP 5 parfémech celebrit.
  • Teď si ji můžete pořídit za 465 Kč - 100 ml, pokud máte rádi sladké vůně s karamelem a ovocem, bude pro vás ta pravá, více v recenzi.

A co vy, nakupujete parfémy ve slevách, nebo jen, když vám parfém dojde?





Komentáře

  1. nejvíce mě zaujala J.Lo a Guesska :) já parfém vybírám vždycky když mi zbývá tak půlka, abych stihla nějaký nový koupit:) teď po Vánocích mám ale docela zásobu :)

    OdpovědětVymazat
  2. Tento komentář byl odstraněn administrátorem blogu.

    OdpovědětVymazat

Okomentovat

Děkuji za vaše komentáře, dělají mi velkou radost!

Populární příspěvky z tohoto blogu

GLISS KUR tepelná ochrana pro namáhané vlasy - recenze

Yankee Candle recenze (mých TOP 10 voňavých vosků)

Got 2 Be recenze mých oblíbených produktů