Recenze přírodní kosmetiky - Lush, Bomb Cosmetics, Yves Rocher (video)

Ahoj dámy,
dnes vám přináším recenzi přírodní kosmetiky. Byla bych nerada, kdyby se tu strhla diskuze o tom, na kolik je (není) tato kosmetika veganská, přírodní, bez té a té chemikálie. Všechny tři značky pro mě prostě přírodní kosmetikou jsou.

Stále nejsem kamarádka s fotoaparátem, ta mrcha buď nezaostřuje mě, nebo nezaostřuje produkt. Video jsem točila několikrát a nakonec mi ruply nervy a rozhodla jsem se to udělat následovně, fotky budete mít i v článku, kdyby vás cokoliv z videa zaujalo, tak tady budou fotky. Na lepší videotechnice a prostorách už se pracuje.

Takže tady už je video a pod ním fotky recenzovaných produktů...






Hair Doctor Lush


Opět Hair Doctor Lush


Maska od Bomb Cosmetics, která nezaujala


Maska od Bomb Cosmetics




Duo rostlinná gomáž a hydratační maska od Yves Rocher, zdroj: www.yves-rocher.sk




Dejte mi vědět, jak se vám video líbilo a jaká je vaše oblíbená přírodní kosmetika...Budu se těšit na vaše komentáře!

Komentáře

  1. Pěkné video. Velkej pokrok v projevu. :-) Já si poslední dobou ujíždím na Himalaya herbals kosmetice. Je vážně výborná. Už se těším na další video. :-))

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Moc díky Lucko, mě přírodní kosmetika začala dost bavit, takže se podívám určitě i po této značce, kdybys nějaký produkt mohla doporučit, budu moc ráda za tip :)

      Vymazat
  2. Já jsem poprvé zkoušela výrobky Lush a zalíbila se mi banánmix maska :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Na tu jsem koukala taky :) Osobně bych Lush nejradši vykoupila, opravdu mají kvalitní produkty :)

      Vymazat
  3. Mám moc ráda výrobky od Lush :) Yves rocher mam taky rada, ale bomb cosmetics neznám

    Nicole blog

    OdpovědětVymazat
  4. Moc díky za komentář Nikol :) Na tvém blogu jsou velmi zajímavá témata, dávám do sledování a těším se na další články :)

    OdpovědětVymazat

Okomentovat

Děkuji za vaše komentáře, dělají mi velkou radost!

Populární příspěvky z tohoto blogu

GLISS KUR tepelná ochrana pro namáhané vlasy - recenze

Yankee Candle recenze (mých TOP 10 voňavých vosků)

Got 2 Be recenze mých oblíbených produktů