Essence výprodej, vše za 29 Kč - recenze produktů

Essence výprodej v drogérii Rossmann







Pokud jste v nejbližší době do Rossmannu nezavítali, měli byste to hodně rychle napravit, jelikož na rozdíl od minulých výprodejů se tenhle opravdu povedl.

Ve výprodeji je samozřejmě víc věcí, než v tomto článku, najdete tam i laky na nehty, které mě tentokrát svou barevnou škálou neoslovily, ozdůbky na nehty, které mě taky moc neberou a spoustu dalších věcí, opravdu košíčky s výprodeji překypovaly.

Výprodej Essence a můj výběr


Beauty Beats oční stíny 01 Baby, Baby, OOH!






  • Hned mi padly do oka temně fialové oční stíny v odstínu 01.
  • Mám zelené oči a fialová barva je nádherně rozzáří, takže všem zelenoočkám můžu doporučit.
  • Stíny mají máslovitou konzistenci a nepráší, což mě u Essence značně překvapuje.
  • Barva je nádherně temně fialová, bez třpytek, stín je zcela matný.
  • Stín drží pěkně celý den, neobtiskává se, neslívá se do jedné linky.
  • Za 29 Kč mohu jen a jen doporučit.


Beauty Beats tvářenka







  • Už dlouho jsem si chtěla pořídit malinovou tvářenku a když jsem ve výprodeji narazila na jednu od Essence v odstínu 01, nebylo co řešit, 29 Kč stojí za pokus, zda mi bude slušet, nebo ne.
  • Bohužel jsem zjistila, že teplá malinová barva opravdu mým lícím nesluší, takže ji založím někam na kosmetické propadliště.
  • Slušet bude spíš brunetkám a výraznějším typům, je příliš křiklavá pro blondýnky.
  • Ale drží velmi dobře a neslévá se do jedné velké šmouhy.



Essence pigmenty odstíny Box of Chocolate, Blueberry Muffin







  • Bezkonkurenčně nejlepší věc, kterou jsem si v Essence výprodeji pořídila.
  • Mám odstín 03, to je taková studená hnědá, možná až s nádechem do khaki, obsahuje malé stříbrné třpytky. Dále mám odstín 16, který je nádherně světle fialový a má stříbřitý shimmer.
  • Jelikož jsou to pigmenty, tak je samozřejmé, že práší a rozhodně bych jim to nevyčítala.
  • Na očích vydrží pigmenty celý den neporušené, krásně syté, vůbec se neslévají, nebo nevytrácejí.
  • Za 29 kč je to můj úlovek roku a budu se snažit najít ještě nějaké barvičky navíc.


Essence STAY WITH ME longlasting lipgloss







  • Tenhle lesk na rty v odstínu 10 Pretty Witty jsem si koupila, protože se mi moc líbila jeho malinová barva.
  • Barva na rtech je krásná, sytá, opravdu jako když jste snědli lesní ovoce a zabarvilo vám rty.
  • S čím bojuji je výdrž, nevydrží prostě nic. Nedokážu si představit, že bych si ho vzala na večeři s přítelem, byl by dole do dvou sekund.
  • Ani těch usmolených 29 Kč bych za něj opětovně nedala.


Essence Glossy Lipbalm Apple Pie



  • Tahle drobnost byla taky za 29 Kč.
  • Vybrala jsem si ho čistě kvůli svěží jablíčkové vůni, kterou opravdu můžu.
  • Jinak lesk žádný efekt nemá, je jemně béžový, téměř průhledný, nijak nehydratuje.







To by byly moje úlovky z výprodeje, budu ráda, když mi dáte vědět, co jste v poslední době ulovili ve výprodejích vy...

Komentáře

  1. Tak to jsi ulovila vážně parádní kousky :-)
    Glamour and beauty

    OdpovědětVymazat
  2. Suprové :) Ta tvářenka vypadá hodně dobře :)

    http://www.style-and-smile15.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat

Okomentovat

Děkuji za vaše komentáře, dělají mi velkou radost!

Populární příspěvky z tohoto blogu

GLISS KUR tepelná ochrana pro namáhané vlasy - recenze

Yankee Candle recenze (mých TOP 10 voňavých vosků)

Got 2 Be recenze mých oblíbených produktů