Tip na odličovač voděodolného make-upu

Ahoj,
dnes mám pro Vás jen rychlý tip, jelikož na zítřek chystám velké spotřebováno a že bude co vyhazovat :-)

Mám pro vás tip na odličovač voděodolného make-upu. V létě se bude sakra hodit, protože všechny asi víme, jak blbě jde dolů voděodolná řasenka.

Jedná se o odličovač voděodolného make-upu od značky Garnier z řady Essentials Sensitive, konkrétně je to zklidňující odličovač 2v1.

Garnier Essentials Sensitive zklidńující odličovač 2v1 recenze 


Obal





  • Obal mi přijde fajn, jen bych dala odličovači pumpičku. Raději nepočítám množství odličovače, co se mi vylilo. 

Účinky odličovače


  • Ať už voděodolný, nebo běžný make-up, odličuje dokonale do posledních zbytečků.
  • Já ho používám pouze na oči, jelikož je to odličovat na olejové bázi a já mám dost mastnou pleť, takže mi ji ještě více mastí a lesknu se pak šíleně.
  • Naopak si myslím, že lidem se suchou pletí by sedl i na odličování obličeje, schválně vyzkoušejte a dejte mi vědět.
  • Ale jinak mi opravdu vyhovuje, řekla bych, že zklidňující skutečně je, v očích mě narozdíl od jichých odličovačů nepálí a je příjemný. 
  • Je důležité odličovač před použitím promíchat, aby se spojila olejová složka s tou vodní. 
  • Ubývá poměrně pomalu, opravdu ho stačí trošku, abyste se dokonale odlíčily.


Cena x kvalita


  • Odličovač mě stál tuším 70 kč, což mi nepřijde nijak závratná cena na to, že umí bez problémů odlíčit i voděodolný make-up a odlíčení je ultra rychlé, účinné a příjemné.
  • Navíc je bez alkoholu, barviv a parfemace, což je velké plus, mám poměrně citlivé oči, takže mi vadí skoro cokoliv :-D
  • Za mě doporučuji :-)

Používáte voděodolnou kosmetiku? A jaký je oblíbený voděodolný odličovač? 




Komentáře

  1. • Voděodolnou kosmetiku moc nepoužívám, ale na léto bych si asi chtěla pořídit voděodolnou řasenku a linky
    • Od Garnieru jsem tento odličovač ještě nezkoušela, ale co můžu doporučit jsou pletové vody a krémy na obličej, které krom toho, že krásně plní svou funkci, ještě nádherně voní!

    By-Moni

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji za tipy, zrovna o nějaké pleťové vodě uvažuju :)

      Vymazat
  2. Já voděodolnou kosmetiku nepoužívám :)

    http://www.style-and-smile15.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  3. Já teda zatím doma nemám ani voděodolnou řasenku, ale pokud se mi nějaká taková kosmetika nashromáždí vím co si k ní koupit :)

    OdpovědětVymazat

Okomentovat

Děkuji za vaše komentáře, dělají mi velkou radost!

Populární příspěvky z tohoto blogu

GLISS KUR tepelná ochrana pro namáhané vlasy - recenze

Yankee Candle recenze (mých TOP 10 voňavých vosků)

Got 2 Be recenze mých oblíbených produktů