GLISS KUR tepelná ochrana pro namáhané vlasy - recenze

Ahoj,
dnešní článek je recenzí na Gliss kur tepelnou ochranu pro namáhané vlasy, kterou jsem obdržela v balíčku, za což moc děkuji! Upřímně jsem se bála, aby to zas nebylo něco podobného tepelné ochraně ve spreji od Balea, která mi vlasy zmáčela a slepila, nebo aby to nebylo příliš mastné. A jak to dopadlo?


Gliss kur Thermo-protect recenze




Protože se obal celkem špatně fotí, tak aby to bylo k přečtení, přidávám ofiko fotku, zdroj: nakup.itesco.cz

  • Jedná se o tepelnou ochranu (použitelnou při jakékoliv úpravě vlasů), která má už tak namáhané vlasy ochránit od poničení
  • Pokud chcete minimalizovat riziko, že si vlásky tepelnou úpravou zničíte, doporučuji přečíst si článek: http://www.schwarzkopf.cz/skcz/cz/home/hair_care/blow_drying_smoothing.html
  • Produkt je od značky Gliss kur, která je součástí "rodiny" Schwarzkopf, mrkněte na stránky Schwarzkopf, je tam spousta užitečných článků o barvení, stylingu a péči o vlasy...
  • Balení má 150 ml a vyjde na plus mínus 150 Kč (záleží, kde nakupujete)
  • Jedná se o tepelnou ochranu ve spreji, což je super, protože pokud něco nesnáším, tak jsou to olejíčky, které musíte nejdřív vylít do dlaní a tím si perfektně zmastit ruce. 
  • Když už jsme u oleje, tak tato tepelná ochrana má obsahovat zkrášlující oleje, je jich celkem 8 a jsou vypsány vzadu v rámci složení. 
  • To by bylo k nějaké stručné charakteristice produktu a jdeme na recenzi...
  • Tepelnou ochranu jsem zkoušela dle návodu na mokro, ale rovněž můžete použít i na suché vlasy, nijak je to neuplácne, neumastí, což je velké plus.
  • Dá se použít při žehlení, natáčení vlasů kulmou i na natáčky, před fenováním. Vše jsem pro vás vyzkoušela a nikdy jsem neměla vlasy spláclé, bez objemu, mastné.
  • Nevím o jediné ochraně na vlasy z drogérie, co by to zmákla stejně dobře. Vlasy se po nastříkání krásně lesknou, snadno rozčesávají, uchovají si svůj objem.
  • Vůči ochraně vlasů jsem tak trochu skeptik, to už víte. Nemyslím si, že by vás cokoliv spasilo, pokud denně vlasy tepelně upravujete a nepečujete o ně. 
  • Nicméně už obsah olejů ve spreji o vaše vlásky pečuje, takže mám určitě lepší pocit, když před tepelnou úpravou použiji tento sprej. 
  • Jako hlavní přednosti vnímám výše popsanou konzistenci, příjemnou cenu, lesk vlasů a hlavně to, že vlasy nezatíží, neuplácne. 
  • Za mě nejlepší produkt tohoto typu z drogérie. 
  • Navíc mi pomohl i na regeneraci prodloužených vlasů, viz článek z minulého týdne.
  • Snažila jsem se hledat i nějaké mínusy, ale jediný, který jsem našla je, že občas mi ujede ruka a olej skončí jinde, než jsem chtěla. Ale za to můžu já, že jsem nešikovné prasátko :) 

Vy mi do komentářů napište, jaká je Vaše zkušenost s výrobky pro tepelnou ochranu vlasů z drogerie.



Komentáře

  1. Tento sprej jsem ještě neměla. Na tepelnou úpravu teď používám sprej Got2b a jsem zatím taky spokojená.
    welcometomyworld

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Got2b vyzkoušené nemám, ale jejich laky jsou super, pouze mi u této značky vadí silná parfemace...

      Vymazat
  2. Tenhle olejíček jsem měla v plánu vyzkoušet, ale bála jsem se, že mi bude vlasy mastit. Takže jak jsem si u tebe přečetla, že to nedělá, tak jdu do něho. :-)

    Maru UltimateChic

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Určitě zkus, já před tím byla taky nespokojená se vším z drogérie, tohle jediné mi sedí.
      A pak produkty z kadeřnictví, ale ty už jsou cenově jinde...

      Vymazat
  3. Je to fakt super produkt. Jediny ochrany olej, ktery mi vyhovuje. Mam jemne suche vlnite vlasy a po pouziti tohoto oleje, jehoz aplikace je navic velmi snadna, nemam vlasy zplihle a mastne, jen leskle a vyzivene. Ta uprava ve spreji je take skvostna, da se mnohem lepe davkovat. Kvuli svym vlasum doufam, ze ho budou jeste dlouho vyrabet.

    OdpovědětVymazat

Okomentovat

Děkuji za vaše komentáře, dělají mi velkou radost!

Populární příspěvky z tohoto blogu

Yankee Candle recenze (mých TOP 10 voňavých vosků)

Got 2 Be recenze mých oblíbených produktů