Yankee Candle recenze (mých TOP 10 voňavých vosků)

Ahoj,
dnešní článek se bude týkat tématu, které je mému blogu blízké, ale zatím jsem podobný článek nezpracovávala. Uvažuji, že ho pak rozšířím a natočím ještě video, co vy na to?
V článku najdete recenzi a moje tipy na 10 voňavých vosků Yankee Candle, které se mi zalíbily nejvíce. Byla jsem totiž pověřena milou povinností vybrat vůně vosků pro maminčin e-shop.
Pakliže se vám nějaký vosk dle popisu zalíbí, můžete ho koupit zde. Rovněž je zde naskladněno i pár vybraných svíček Yankee Candle.

Yankee Candle recenze (mých top 10 vůní)

1. Yankee Candle Honey Glow 


Yankee Candle Honey Glow, zdroj: www.flirtini.cz


  • Tuto vůni jsem zařadila na samotný začátek z důvodu, že nám už začíná podzim a tahle vůně mi k němu sedí nejvíce. Je medová, dřevitá, výrazná, ale zároveň svým způsobem uklidňující. 
  • Díky bylinnému aroma a dřevitým esencím mi vždy připomene podzimní procházky, kdy se brodíte zmáčeným spadeným listím. 

2. Yankee Candle Pain au Raisin


Yankee Candle Pain au Raisin, zdroj: www.flirtini.cz


  • Další vosk, který s chutí v sychravém mrzutém počasí zapálíte. 
  • Vůně sladkých šneků z odpalovaného těsta čerstvě vyndaných z trouby a poprášených cukrem.
  • Když se k tomu ještě přidá aroma rozinek s kapkou vanilky a koňaku, máme jasno, tenhle vosk do TOP 10 patří zaslouženě. 

3. Yankee Candle Fresh Cut Roses



Yankee Candle Fresh Cut Roses, zdroj: www.flirtini.cz




  • Teď z trochu jiného soudku, kdo mě čtete pravidelně, tak víte, že jsem velký milovník vůní s růžemi. Vybrala jsem proto dva vosky, které voní čistě jen po růžích a zaujaly mně. 
  • Prvním z nich je Fresh Cut Roses, vůně čerstvě natrhaných růží ve váze, lehká, svěží, mísící se s vůní zeleně. Všichni, kdo mají rádi jemnější vůně zajisté najdou v tomto vosku zalíbení. 

4. Yankee Candle True Rose



Yankee Candle True Rose, www.flirtini.cz

  • Druhý vosk, který voní po růžích, nese název True Rose
  • Tato vůně se bude líbit spíš těm, kteří mají rádi omamné výrazné vůně. Velmi mě překvapilo, že voní zcela autenticky, opravdu budete mít pocit, že jste právě přičichli ke kytici rudých růží od svého milého. 

5. Yankee Candle Oud Oasis



Yankee Candle Oud Oasis, zdroj: www.flirtini.cz


  • Nikdy bych nevěřila, že esence z exotického dřeva ve formě oleje mi bude tak krásně vonět. Přiznám se, že oudu jsem se i v parfémech dlouho vyhýbala, protože jsem si nedokázala představit, jak to bude vonět.
  • Vosk bych doporučila například do koupelny, působí totiž relaxačním dojmem. 

6. Yankee Candle Moroccan Argan Oil


Yankee Candle Moroccan Argan Oil, zdroj: www.flirtini.cz



  • A hned zmíním další vosk, který rovněž působí uklidňujícím dojmem a dostane vás do pohody.
  • Je jím Moroccan Argan Oil, vůně teplého marockého arganového oleje, který se používá při masážích, zábalech. Oproti předchozímu vosku je to vůně méně výrazná, jemnější.

7. Yankee Candle Shea Butter




Yankee Candle Shea Butter, zdroj: www.scentedcandleshop.com

  • Vůně, u které vám ani nedám odkaz na náš e-shop, je tam totiž kvůli velkému zájmu vyprodaná.
  • Vosk má aroma bambuckého másla (možná si tu vůni vybavíte, používá se často při výrobě kosmetiky). Jedná se o hutnou, ale přesto nevtíravou vůni. Může vám připomínat pocit čistoty po osprchování, nebo čerstvě vyprané prádlo.

8. Yankee Candle Capuccino Truffle



Yankee Candle Capuccino Truffle, zdroj: www.flirtini.cz


  • Krásná sladká vůně, v které se snoubí čokoláda s kávou. Aroma kávových pralinek, intenzivní tak, že za malou chvíli provoní celý prostor. 
  • Vůně vás přenese do prostředí čokoládovny, pro mrazivé zimní večery je tato hřejivá vůně jako dělaná.

9. Yankee Candle Midsummer´s Night



Yankee Candle Midsummer´s Night, zdroj: www.flirtini.cz
  • Máte rádi spíše pánské parfémy, kořenité vůně, vůni kolínské? Pak se vám bude líbit tento vosk. Na škodu není ani "šoupnout" ho partnerovi do skříně, aby mu hezky provoněl oblečení.
  • Spojuje v sobě vůni štiplavé pačuli, omamné šalvěje, kolínské a pižma.

10. Yankee Candle Sicilian Lemon 



Yankee Candle Sicilian Lemon, zdroj: www.flirtini.cz




  • Taky se neradi loučíte s létem? Tento vosk je krásnou letní vzpomínkou.
  • Vůně zralých šťavnatých citrónů ze Sicílie, jiskřivá a osvěžující. 

Vy mi napište, jestli vůně Yankee Candle znáte a zda máte také své oblíbené vůně :-)

Komentáře

  1. Nevím, jak který voní, ale já moc ráda vanilkovou vůni od YC :)

    Aussie Review

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já vanilkové vůně obecně nemusím, ale ta jejich není špatná, ale nic pro mě :) Eva

      Vymazat
  2. Pain au Raisin, Fresh Cut Roses a Oud Oasis jsou také moji oblíbenci.

    OdpovědětVymazat
  3. Také se přidávám k Pain au Raisin! Za mě asi jedna z nejlepších vůní od YC. Krásně se hodí na zimní období, nemohu se jí nabažit :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ano, na zimní období perfektní, navíc opravdu unikátní kombinace, která je prostě k sežrání :-)

      Vymazat
  4. Zdravím, ja jsem si vybrala svíčky na e-shopu www.nejsvicky.cz a doporucuji! Svíčky mi hned druhý den hořely doma - rychlé dodaní a super komunikace se zákazníkem. Za me jednička.

    OdpovědětVymazat

Okomentovat

Děkuji za vaše komentáře, dělají mi velkou radost!

Populární příspěvky z tohoto blogu

GLISS KUR tepelná ochrana pro namáhané vlasy - recenze

Got 2 Be recenze mých oblíbených produktů