Prohledat tento blog

středa 23. září 2015

Bye Bra recenze

Ahoj,
jelikož se blíží plesová sezóna, tak dnes otevřeme téma, které je hodně diskutované, a to sice neviditelná podprsenka. Já osobně se šatům s holými zády spíš vyhýbám, právě z důvodu, že to vždy přináší starosti s výběrem podprsenky.
Podprsenky se silikonovými pásy vzadu nezavrhuji, sama jednu mám (Lormar Joker, dá se zapnout na 16 způsobů), ale jen v případě, že mi žádný silikonový pruh není vidět. A to bude do šatů s hlubokým výstřihem na zádech dělat problémy.
Když se mi naskytla možnost vyzkoušet bye bra, neváhala jsem. A mám pro vás recenzi.


Bye Bra recenze


Balení




  • Pokud si objednáte bye bra, přijde vám krabička, jejímž obsahem je neviditelná podprsenka. Ta se skládá z kytiček na zakrytí bradavek a jakéhosi průhledného nalepovacího pásu. )
  • Zezadu je manuál, jak podprsenku správně nandat. 
  • Mají dva typy, jeden je od A-C a druhý D-F. 

Aplikace


  • Samotná aplikace není složitá, stačí jet podle návodu na obalu. 
  • Osobně jsem neměla problém podprsenku nandat, vše jsem pěkně uhladila a šlo se na testování...

Jak prošla bye bra testem?

  • Prvně chci zmínit, že mám velikost 65 A, takže nula nula nic. Po aplikaci mi přišlo, že mi podprsenka prsa lehce nadzvedla, ale co si budeme povídat, pro mě zvyklou na push-up podprsenky to nebylo nijak ohromující, prsa mám malá a přirozeně pevná, takže bye bra moc práce neměla. 
  • Nedokážu si tento typ podprsenky představit v hlubokém výstřihu, možná si ji dovedu představit v šatech, které nemají výstřih a mají holá záda. Hned vám řeknu proč.
  • S čím jsem spokojená jsou kytičky na zakrytí bradavek, ty fungují bez výhrad, jediné, co jim lze vytknout je, že by klidně mohly být menší, ale to je detail. 
  • Kde nastává problém - u samolepícího "neviditelného pruhu".
  • Ono je vlastně těch problémů víc. Prvně se zaměříme na to, jak to vypadá vzhledově. Ačkoliv mi ze začátku přišlo vše ok, tak při pohybu (a to nijak markantním) se podprsenka začala krabatět a odlepovat na stranách.
  • Kdybych byla na plese, tancovala, zpotila se, tak bych se bála, že ode mě bye bra "uteče". Navíc to krabacení nevypadá dvakrát hezky.
  • No a pocitově taky žádná sláva. Přijde mi to, jako bych tam měla náplast a zvlášť při pohybu to není dvakrát komfortní.
  • Dá se to samozřejmě přežít, ale otázkou je, proč bych to já s velikostí 65 A měla podstupovat? 

Závěr

  • Mně osobně by z balení klidně stačily náplasti na bradavky, aby nic neprosvítalo. Samolepící "neviditelný" pruh je podle mě u malých pevných prsou zbytečnost. 

Pokud potřebujete poradit s podprsenkou do šatů, klidně se s námi spojte přes náš e-shop: http://www.flirtini.cz/napiste-nam/


Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuji za vaše komentáře, dělají mi velkou radost!